keyboard_arrow_right Добави обява
keyboard_arrow_right Влез
keyboard_arrow_right Регистрация
keyboard_arrow_right Начало
keyboard_arrow_right Индустрии
keyboard_arrow_right Търси
keyboard_arrow_right Купи
keyboard_arrow_right Продай
keyboard_arrow_right

Къмпинг Оборудване

Къмпинг оборудване

Ето как кемперите и караваните стават толкова популярни, колкото са днес

Каравани и ремаркета за къмпинг, както и превозни средства за отдих са с най-добро качество или сред най-скъпите от този вид  къмпингови съоръжения. Те са достъпни във всички форми и размери, а някои имат безпрецедентно ниво на лукс, докато други модели са основни, практични и достъпни.

 Pierce-Arrow Touring Landau е представен през 1910,  може да се нарича оригинална каравана. По същото време в Канада са се строили домове, построени на рамките на камиони.

КАРАВАНАТА, която промени всичко

 

Първият автомобил, посочен като RV (автомобил за развлечение), който въздейства изключително много, е Gypsy Van,   

построени използван от семейство Конклин през 1915. Те използват осемтонната машина, за да пътуват между Ню Йорк и Калифорния. КАРАВАНАТА е създадена от собствената Gas-Electric Motor Bus автомобилна компания на Роланд Конклин с намерението да предостави на семейството си всички удобства на дома по време на пътуването си. Хиляди хора са изумени от превозното средство, включително медиите, тъй като това е нещо, което те никога не са виждали преди.

 

Наистина, след като виждат машината за първи път, много хора искат да я притежават, а следващите няколко десетилетия са времената, когато идеята за използване на такива превозни средства стана масово популярна, въпреки че идеята за къмпинг е популярна от 19-ти век, когато William H.H. Murray   публикува творбите си, включително и първия Пътеводител "как да лагеруваме".

Автомобилите и оборудването за къмпинг стават популярни след 1910, тъй като те стават по-достъпни, когато се пускат за масово производство. Семейство Коклин е първото, което използва  автобуса като основа, което позволява да създадат огромен двуетажен апартамент с всичките удобства на един дом. Той е бил наричан каравана или дори наземна яхта. Важното е, че той проправи пътя за каравани, както ги познаваме днес. Хората осъзнаха, че да отидат на къмпинг с обикновен автомобил означава, че ще са необходими тонове друго оборудване, като палатки, спални чували, преносими кухни и др. докато една каравана предлага всички тези функции интегрирани.

Това REO Speed Wagon Bungalow бунгало е въведено в средата на 1920-те години на ХХ в., последвано от Hudson Essex Pullman Coach  и двата са функционални каравани. След това ремаркето е създадено, тъй като домовете на колела са имали недостатък – те не могат да бъдат използвани като редовни превозни средства поради техния размер и неефективността им като ежедневен транспорт. Те също не са подходящи за тесни пътища, които са подходящи само за автомобили. Разбира се, по-високата цена на каравана също намалява популярността й в сравнение с това на караваната-ремарке. Първото ремарке за къмпинг не беше каравана, а просто устройство за носене на друго оборудване за къмпинг, което е необходимо. Скоро се добавя палатка със сгъваема рамка, а през 20-те години на ХХ в. са налични напълно функционални ремаркета. В Brintnall Кабрио Къмпинг ремарке, например, е включено сгъваемо легло.

 

Ремаркето с каравани зае контрол

Въпреки това, караваните тип палатка ремарке не са толкова функционални като каравани, и след лошо преживяване с една такава по време на гръмотевична буря в 1928, Артър Шърман реши да създаде по-добър продукт. Дизайнът на Шърман е водоустойчив и има солидна структура. Оказва се, че е твърде ниска, но все още е новост, от която много други кемпери са впечатлени. Шърман е осъзнал огромния потенциал. Той основава Covered Wagon Company и проправя път за караваните, каквито ги познаваме днес. Компанията е най-голямата в бранша, продавайки 6 000 броя през 1936. Общият брой на произведените от отрасъла надвишава 20 000 годишно в края на 30-те години, като напълно замества палатките. Около това време са създадени легендарни ремаркета AIRSTREAM с елегантен дизайн с огледално полиран корпус. Те станаха истински хит така бързо, тъй като не изглеждаха както нищо друго на пазара.

Втората световна война стопира индустрията  до 1950, когато се завръща отново. Европейските създатели като Westfalia  също влизат на пазара с превръщането на ванове в кемпери, както и превръщането на шасито на камион и автобус продължи. По това време Raymond Frank измисля термина "каравана". Той създал своя собствена през 1958 и когато хората забелязали колко е добра, Frankзапочва бизнес. Неговите каравани били по-достъпни от продуктите на конкурента, а Frank също се състезаваи с производителите на ремаркета за къмпинг.

 

Започва масово производство

 

Winnebago е първата компания, която започва масово производство на къмпинг превозни средства през 1967, което води до по-достъпни цени. Броят на служителите на компанията нараства четири пъти за по-малко от десетилетие. Winnebago е била най-голямото име на пазара, но конкуренцията я следвала отблизо. Повече от 23 000 каравани са продадени в САЩ през 1969. Бензиновата криза е сериозна пречка за индустрията, но много устояват и днес почти 50 000 единици се продават на американския пазар. Днешният пазар е неограничен по отношение на възможности и оборудване. Марки като Hymer, Knaus, Hymer, Knaus, Entegra и Adria определят стандартите в света на RVs, кемпер ванове и кемпери с ремаркета.