keyboard_arrow_right Добави обява
keyboard_arrow_right Влез
keyboard_arrow_right Регистрация
keyboard_arrow_right Начало
keyboard_arrow_right Индустрии
keyboard_arrow_right Търси
keyboard_arrow_right Купи
keyboard_arrow_right Продай
keyboard_arrow_right

Въпроси и Oтговори

1. Какво представлява Sales Machinery?

Най-общо казано Sales Machinery е маркетплейс от следващото ниво за индустриална техника. Всеки официален търговец на нови и употребявани машини, както и компании, продаващи специализирано оборудване и частни лица, са добре дошли да се регистрират. За пълна информация, моля посетете тази страница.

2. Как да се регистрирам?

Регистрацията в Sales Machinery е изключително лесна за всеки потребител. Тя се извършва с бутона Регистрация в горното меню на сайта, а стъпките, по които трябва да преминете са описани в самата страница.

Ще се появи формуляр за създаване на нов акаунт. Трябва да изберете дали сте физическо лице или фирма.

Уверете се, че сте попълнили всички задължителни полета. След това маркирайте T&C и Политиката за поверителност.

След това кликнете върху бутона „Аз не съм робот“ и изберете необходимите изображения

Вие сте  на един клик разстояние от успешната РЕГИСТРАЦИЯ. Кликнете върху бутон Регистрация

Поздравления, вече можете да публикувате обяви  и / или да започнете да търсите оборудване!

3. Как да публикувам нова обява? 

За да публикувате обява е необходимо да попълните следните данни в следните полета:
Публикуване на обява (за всички категории)

  • Индустрия
  • Категория
  • Под категория

Основна информация (за всички категории)

  • Употреба
  • Марка
  • Модел
  • Година
  • Цена
  • Включено ДДС

Техническа информация (различно за различните категории)

Допълнително обурудване (различно за различните категории)

Местоположение и допълнителна информация (за всички категории)

  • Локация
  • Повече информация
  • Описание

Снимки, видео и файлове (за всички категории)

  • Снимки към обявата
  • Файлове
  • Видео

При въвеждането на обява ще разберете сами кои полета са задължителни и кои не.

При успешно въвеждане на данните в полетата трябва да кликнете върху бутона Преглед и запис на обявата, за да прегледате и качите обявата. Ако въведените данни не са достатъчни, няма да можете да продължите напред, а ще бъдете върнати на мястото, на което трябва да въведете задължителната информация за обявата. . В случай, че нямате или не знаете някоя от необходимите данни за полета, опитайте да въведете 0 (нула) или можете да се свържете с нас. Когато публикувате обява, ще имате възможност да комуникирате с администратор чрез чат на живо, показан отдясно на екрана ви. Обявата Ви няма да бъде публикувана, освен ако не щракнете върху бутона ЗАПАЗИ в двата десни ъгъла. След това ще имате възможност да популяризирате Вашата обява. В случай, че не желаете да популяризирате обявата си, изберете третата опция БЕЗ ПРОМОЦИЯ и бутон Зазази и затвори. Сега можете да видите списък с всичките си обяви, където лесно можете да копирате характеристиките на една и съща обява с този бутон https://sales-machinery.com/userfiles/New_icon.png и можете да правите промени според следващата машина, която искате да публикувате. Също така можете да редактирате обявата си, като натиснете бутона https://sales-machinery.com/userfiles/edit_icon.png. Или ако имате нужда можете да деактивирате реклама, щракнете върху този бутон https://sales-machinery.com/userfiles/pause_icon.png.

4. Как да изпратя съобщение? 

Можете да изпратите съобщение на даден потребител по няколко начина:

  • При разглеждане на обява да натиснете бутона Започни чат в секцията на продавача
  • При натискане на иконата със пощенския плик в горното меню на сайта
  • При разглеждане на страницата на дилър да натиснете бутона Започни чат

Задължително условие, за да използвате чат системата на Sales Machinery е да влезете във профила си, ако все още не сте го направили. В противен случай няма да можете да използвате чат системата.

5. Какво мога да редактирам в акаунта си?

Страницата за редактиране на акаунт съдържа следните панели:

  • Основна информация
  • Допълнителна информация

В Основна информация можете да промените следното във Вашия акаунт:

  • Потребителски данни
    • Първо име
    • Фамилия
    • Страна
    • телефон
    • град
    • пощенски код
    • адрес
  • Фирмена информация (ако акаунтът е регистриран като фирма)
    • Име на фирмата
    • ДДС номер  
    • собственик
    • IBAN
  • Промяна на парола

В Допълнителна информация  можете да промените следното във Вашия акаунт:

  • Информация за потребителя
    • Профил във Facebook
    • Профил в Youtube
    • описание
    • Лого / аватар
    • Официален дилър (ако сте официален дилър)
    • Говорими езици
    • Основна валута
    • Основен език
    • Основна метрична единица
  • Адреси
  • Снимки

Можете да редактирате всички горепосочени опции. Единствената подробност във Вашия акаунт, която не можете да редактирате чрез тази страница, е Вашият имейл адрес. В случай, че трябва да редактирате своя имейл адрес, трябва да се свържете с нас.

6. Как мога да редактирам акаунта си?

Можете да получите достъп до страницата Редакция на профил от следните места:

  • Бутонът на зъбното колело в горното меню на сайта
  • В секцията Редактиране на акаунта, която е в падащото меню на бутона за портрет, който също е в горното меню на сайта 
7. Как да подновя абонамента си?
За да подновите абонамента си, трябва да кликнете върху бутона за подновяване в горната страница Моите реклами и след това Купете бутона за план, където ще се появи списък с незадължителни планове. Можете да стигнете и до тази страница от страницата Абонамент / Кредити / Поръчки. ще бъде пренасочен към нова страница, където можете да видите информацията за поръчката. Ще бъдете задължени да въведете и задължителната информация за издаване на фактура, както и формуляр за плащане. След това трябва да натиснете бутона Поръчай сега и да продължите с плащането.
7. Как да подновя абонамента си
За да подновите абонамента си, трябва да кликнете върху бутона за подновяване в горната страница Моите реклами и след това Купете бутона за план, където ще се появи списък с незадължителни планове. Можете да стигнете и до тази страница от страницата Абонамент / Кредити / Поръчки. ще бъде пренасочен към нова страница, където можете да видите информацията за поръчката. Ще бъдете задължени да въведете и задължителната информация за издаване на фактура, както и формуляр за плащане. След това трябва да натиснете бутона Поръчай сега и да продължите с плащането.
7. Как мога да подновя абонаментния си план?

За да подновите абонамента си, трябва да кликнете върху бутона Поднови в горната част на страница Моите обяви и след това бутона купи/поднови план, където ще се появи списък с възможните абонаментни планове. Можете да стигнете до тази страница и от страницата Абонамент / Кредити / Поръчки. Ще бъде пренасочен към нова страница, където можете да видите информацията за поръчката. Ще трябва да въведете и задължителната информация за издаване на фактура, както и формуляр за плащане. След това трябва да натиснете бутона Поръчай сега и да продължите с плащането.

8. Как да валидирам промоционалния си код?

Проверката и валидацията на промо код се осъществява чрез поставанято на отметка на полето Имам промокод, което се намира в края на страницата за регистрация или от менюто Абонаменти / Кредити / Поръчки. За да проверите и валидирате промо кода си трябва да въведете промо кода в полето и да натиснете бутона Провери, а след това да разгледате какво предлага той и да натиснете бутона Приложи, за да го активирате. Имайте предвид, че някои от промо кодовете ще заменят Вашия абонамент с нов, като новия напълно ще замени стария, без значение какъв е бил той.

9. Какво са Кредитите? 

Кредитите са виртуалната валута в платформата Sales Machinery. С тях може да закупите пакети, допълнителни обяви (в случай, че сте достигнали позволения лимит на текущия Ви пакет) и промотиране на обяви. Ако се опитате да закупите някои от тези неща и не Ви достигнат кредитите, ще се покаже екран, в който може да закупите оставащия брой кредити.

10. Как мога да запукя Кредити? 

Покупката на кредити може да осъществи от долния панел в раздела Кредити, където има поле, в което може да въведете желания от Вас брой кредити. В същия панел ще видите и цената на съответния брой кредити, както и бутона поръчка , който ще Ви отведе в страница за плащане.

11. Как мога да купя машина / превозно средство?

На първо време, за да купите машина/превозно средство Вие трябва да бъдете регистриран потребител. Ако желаете само да разглеждате обяви, то тогава не е задължително да притежавате профил в Sales Machinery. Ако се опитате да купите каквото и да било от сайта, то Вие ще бъдете пренасочени към регистрация. За да купите машина / превозно средство, когато сте влезли в профила си, трябва да отидете и да изберете обявата, чийто продукт искате да закупите. Избирайки обява и влизайки в профила си, Вие вече можете да направите запитване на закупуване. Закупуването на машината / превозното средство се извършва само чрез свързване с продавача чрез сайта. Има 3 начина за връзка с продавача:

  • Телефонен номер на продавача
  • Чат с продавача през нашата чат система
  • Изпращане на запитвавне за обявата

Тези 3 метода можете да откриете в страницата на всяка обява.

Ако сте избрали първия метод, то просто натиснете върху бутона за показване на целия телефонен номер на продавача и проведете телефонен разговор с него. Най-лесния начин да проведете разговора си относно определена обява без да имате неразбирателства е да споменете от къде сте видяли обявата (а именно от Sales Machinery) и да му кажете номера на обявата, ако му е удобно да провери в профила си.

Ако сте избрали втория метод, натиснете Започни чат бутона и започнете чат с него. Ако продавача не е на линия, той същевременно е получил Вашето въобщение по имейл и ще Ви изпрати отговор, когато отново е на линия.

Ако сте избрали третия метод, натиснете бутона Запитване и въведете необходимата информация.