keyboard_arrow_right Добави обява
keyboard_arrow_right Влез
keyboard_arrow_right Регистрация
keyboard_arrow_right Начало
keyboard_arrow_right Индустрии
keyboard_arrow_right Търси
keyboard_arrow_right Продай

Комунална Техника

 

Ето как се развиват комуналниТЕ машини, за да ни помагат в ежедневието

След индустриалната революция хората продължават да измислят нови машини, инструменти и оборудване, приложими във всеки един аспект от живота. Разнообразието от комунални машини, които използваме днес, е огромно. Освен полезните превозни средства като ATV и други колесни и релсови машини, има и много други, които попадат в комуналните машини.

Разнообразието от комунали машини

От въздушните компресори до мини товарач и 4х4 автомобили със специално оборудване, спадат към комуналните машини. Някои притурки също се отнасят към комуналното оборудване, като разпръскващите на сол и пясък, почистващи машини, мотокари, бормашини, камиони, оборудвани със системи за улично метене и миене, машини за отстраняване на сняг. Камиони за обслужване и пътна помощ също попадат в тази категория.

Скоро след изобретяването на камиона е въведен и влекача. Ernest Holmes Sr. създава първия през 1916 г. Бизнесът му започва оттам и процъфтявал близо 60 години, след което Miller Industries купува акциите му.

По времето когато са въведените влекачите, се усеща и нуждата от сервизни камиони. Повече превозни средства на пътя означават повече ремонти. Първите такива комунални превозни средства всъщност са шасита на камиони Dodge и Ford Model T със специални каросерии на компанията с името Martin Parry, която по-късно се слива с GM. Нова гама от лекотоварни автомобили Ford е представена в края на 30-те години, като структурите им да от Budd Manufacturing. Нов дизайн и технологии са представени през 70-те години след като алуминия и фибростъклото са използвани за да направят превозните средства по-леки.

 

Най-важните машини

Мотокарите са сред най-полезните помощни машини. Първото такова оборудване е използвано през 1800-те, но е по-скоро подемник, отколкото мотокар. Десетилетия по-късно мотокарите са подобрени и към тях са добавяни функции. След като първата такава машина е направена през 1887 г., минават няколко десетилетия, преди да се произведе първата стоманена с усъвършенствано управление. Електрическата енергия е добавена като задвижване на мотокарите след Втората световна война. Willamette Utility Carrier е презентиран през 1915 г., а Tructractor е въведен през 1917 г. от компанията Clark. Скоро се въвеждат и и хидравлични системи. Hyster представя високотехнологични модели през 30-те години. През 50-те години, мотокарите нарастват по размер и стават по-безопасни. Тъй като тяхното развитие продължава, днес мотокарите са машини с ниски емисии, захранвани от газ, електричество, дизел, природен газ или пропан.

Снегоринът съществува от средата на 19 век. Това е устройство, прикрепено към обикновена количка, използвано през 1860-те. По-късно устройствата за теглене на коне влизат в употреба. Когато тракторите на Caterpillar влизат в производство, големите градове в САЩ започват да им монтират плуг от 1913 г. Скоро машината се развива, а десетилетия по-късно е изобретена и самоходната машина за почистване на сняг. Разпръсквачките на сол са въведени през 60-те години и бавно стават все по-ефективни. Днешните машини са комбинирани превозни средства, оборудвани както със снегорин, така и с разпръсквач на сол.

Измислени са машините за улично метене именно през бумът на Индустриалната революция. Британецът на име Джоузеф Уитуърт проектира първата механична метяща машина през 1840 г. Чарлз Брукс и много други изобретатели са проектирали метящи машини през следващите десетилетия, но всички те са били монтирани на каруци, теглени от коне. През 1868 г. в САЩ е въведена машина за почистване задвижвана на пара - тя е предназначена за поддръжка на железниците. През 1911 г. е основана компанията за почистване Elgin Sweeper Company. Машините за метене на улици се подобряват през 70-те години и стават много по-ефективни и екологични. Съвременните такива могат да всмукват дори малки частици и да намалят облаците прах, образувани в процеса на метене.

Първият камион за боклук в историята е самосвал задвижват с парен двигател, представен от Thornycroft Steam Wagon и Carriage Company през 1897 г. През 1920-те тези камиони имат покрит заден край и скоро стават популярни в световен мащаб. Първото подемно устройство, монтирано на такъв камион, е проектирано през 1929 г. Джордж Демпстър създава Dempster-Dumpsterin през 1937,създавайки термина „боклучийски“. Челният товарач е представен през 1955 г., следван от камиона за скрап на Petersen през 70-те години. Страничният товарач е представен скоро след това.

Съвременните машини - ATV и UTV

Превозни средства за всички видове терен (ATV и по-късно UTV) съществуват от 60-те години. ATV Jiger е амфибийна машина, предназначена да се използва за военни цели. Толкова успешна, че производители като Sperry-Rand и Honda представиха свои собствени модели. Първият истински ATV е Suzuki LT125, последван от Honda TRX200 през 1984 г. Задвижването на четирите колела присъства в повечето модели. Първият UTV (комунално превозно средство) е направен от Arctic Cat. UTV са изключително многофункционални и се използват в много различни индустрии и области за работа и развлекателни цели.

Обяви от тази индустрия Виж всички

ROBOMOW RC308 France
ROBOMOW RC308

2016

Europe, France

660 BGN Без ДДС
BAHCO BCL142A France
BAHCO BCL142A

2016

Europe, France

539 BGN Без ДДС
COLOMBIA PA185B102H France
COLOMBIA PA185B102H

2011

Europe, France

По договаряне  
BAHCO BCL111 France
BAHCO BCL111

2016

Europe, France

572 BGN Без ДДС