keyboard_arrow_right Добави обява
keyboard_arrow_right Влез
keyboard_arrow_right Регистрация
keyboard_arrow_right Начало
keyboard_arrow_right Индустрии
keyboard_arrow_right Търси
keyboard_arrow_right Продай

Поддръжка

Настройки на профила и акаунта

Моите обяви

За да публикувате обява е необходимо да попълните следните данни в следните полета:


Публикуване на обява (за всички категории)

  • Индустрия
  • Категория
  • Под категория

Основна информация (за всички категории)

  • Употреба
  • Марка
  • Модел
  • Година
  • Цена
  • Включено ДДС

Техническа информация (различно за различните категории)

Допълнително обурудване (различно за различните категории)

Местоположение и допълнителна информация (за всички категории)

  • Локация
  • Повече информация
  • Описание

Снимки, видео и файлове (за всички категории)

  • Снимки към обявата
  • Файлове
  • Видео

При въвеждането на обява ще разберете сами кои полета са задължителни и кои не.

При успешно въвеждане на данните в полетата трябва да кликнете върху бутона Преглед и запис на обявата, за да прегледате и качите обявата. Ако въведените данни не са достатъчни, няма да можете да продължите напред, а ще бъдете върнати на мястото, на което трябва да въведете задължителната информация за обявата. . В случай, че нямате или не знаете някоя от необходимите данни за полета, опитайте да въведете 0 (нула) или можете да се свържете с нас. Когато публикувате обява, ще имате възможност да комуникирате с администратор чрез чат на живо, показан отдясно на екрана ви. Обявата Ви няма да бъде публикувана, освен ако не щракнете върху бутона ЗАПАЗИ в двата десни ъгъла. След това ще имате възможност да популяризирате вашата обява. В случай, че не желаете да популяризирате обявата си, изберете третата опция БЕЗ ПРОМОЦИЯ и бутон Зазази и затвори. Сега можете да видите списък с всичките си обяви, където лесно можете да копирате характеристиките на една и съща обява с този бутон  и можете да правите промени според следващата машина, която искате да публикувате. Също така можете да редактирате рекламата си, като натиснете бутона . Или ако имате нужда можете да деактивирате реклама, щракнете върху този бутон .

 
Също така можете да редактирате рекламата си, като натиснете бутона редактиране. Или ако имате нужда можете да деактивирате реклама, щракнете върху този бутон на пауза.
 
Също така можете да редактирате рекламата си, като натиснете бутона редактиране. Или ако имате нужда можете да деактивирате реклама, щракнете върху този бутон на пауза.

Съобщения

Съобщенията и воденето на разговори в Sales Machinery са в абсолютно реално време, ако и двамата потребители са на линия. Ако дилъра или компанията, на която пишете в момента не е на линия, Вие все още ще можете да изпратите съобщението, а то ще бъде доставено в момента на изпращане на имейла на лицето, на което сте изпратили съобщението, а то ще бъде достъпно и на сайта на Sales Machinery, когато потребителя влезе на линия. През платформата на Sales Machinery можете, както да изпращате, така и да получавате съобщения, и да водите разговори с определени лица/компанни относно обявите в Sales Machinery.

Системата за съобщения има два изгледа:

  • Малък чат
  • Голям чат

Малкият чат се показва винаги, когато е отворен в долния десен ъгъл на сайта, когато е отворен през широкоекранно устройство(лаптоп, компютър с монитор) или в долната част на екрана в неширокоекранните устройства (телефони, таблети). Той може да седи там и да не ви пречи докато разглеждате различни неща из Sales Machinery и да го използвате тогава, когато ви е удобно и належащо.

Големият чат се намира, когато натиснете иконката с пощенския плик в горното меню на сайта. Тогава се отваря цяла страница със системата за съобщения. Можете да използвате нея, когато сте в задълбочен разговор и не искате да отделяте вниманието си от разговора в момента, както и когато не Ви е необходимо да ползвате останалата част от сайта в даден момент.

Избора на изглед е по абсолютно ваш изобр и вкус.

И в двата чата можете да откриете следните елементи:

  • Секция Разговори, в която можете да откриете всички ваши чатове до момента;
  • Секция Чат, в която се осъществява действителната комуникация между потребителите
  • Секция Инфо, в която можете да намерите кратка информация за потребителя, с когото си пишете в момента

Можете да изпратите съобщение на даден потребител по няколко начина:

  • При разглеждане на обява да натиснете бутона Започни чат в секцията за Дилър
  • При натискане на иконата със пощенския плик в горното меню на сайта
  • При разглеждане на страницата на дилър да натиснете бутона Започни чат

Задължително условие за да използвате чат системата на Sales Machinery е да влезете във профила си, ако все още не сте го направили. В противен случай няма да можете да използвате чат системата.

Любими

В странницата Любими можете да намерите 2 основни неща:

  • Любими обяви
  • Любими дилъри

За да видите своите Любими обяви трябва да кликнете върху бутона Любими обяви. За да видите своите Любими дилъри трябва да кликнете върху бутона Любими дилъри.

В секцията Любими обяви можете да намерите следните неща:

  • Икона, чрез която разбирате, че обявата е в Любими
  • Основна снимка на обявата, която е и линк към обявата
  • Марката, модела и цената на обявата
  • Бутон с линк към обявата
  • Бутон за изтриване на обявата от Любими

В секцията Любими дилъри можете да намерите следните неща:

  • Икона, чрез която разбирате, че дилърът е в Любими
  • Основна снимка на дилъра, която е и линк към страницата на дилъра
  • Името, рейтинга и основен адрес на дилъра
  • Бутон с линк към страницата на дилъра
  • Бутон за изтриване на дилъра от Любими

Абонаменти

Информацията относно текущия ви абонамент можете да откриете най-отгоре на страницата, където ще видите името на теущия ви абонамент, както и оставащото ви време.

За да подновите своя абонамент трябва да изберете периода, за който да бъде активен абонамента ви и да натиснете бутона Поднови. Ще бъдете пренасочени към нова страница, на която можете да видите информацията относно поръчката. Ще бъде необходимо и да въведете информацията, нужна за издаване на фактура, също така и начин на плащане. След това трябва да натиснете бутона Поръчай и да продължите с плащането.

Подобряването на абонамент представлява смяна на абонамента ви с по-добър такъв до края на периода, за който е валиден вашия абонамент. Цената се изчислява спрямо това с какъв абонамент разполагате в момента и това какъв е периода до края на абонамента ви. За да подобрите своя абонамент трябва да натиснете бутона Увеличете пакета си, а след това да изберете новия план и натиснете бутона ПОДОБРЯВАНЕ. Нататък, стъпките са същите като гореизброените.

Закупуването на нов абонамент представлява анулиране на стария ви абонамент и замествайки го с напълно нов, като времето на текущия ви абонамент ще бъде приспаднато от новата ви поръчка. За да закупите нов абонамент трябва да натиснете бутона Купи нов пакет, а след това да изберете новия план и натиснете бутона ПОДОБРЯВАНЕ. Нататък, стъпките са същите като гореизброените.

Поръчката на индивидуален абонамент представлява пускане на запитване за план, в който вие сами си избирате какво искате да има вашият индивидуален план, а ние ще ви изпратим оферта за цена, според изискванията ви. За да направите поръчка за индивидуален план трябва да натиснете бутона Купи индивидуален план. Данните, които трябва да попълните са Брой обяви, Брой кредити и Период /месеци/. Накрая натиснете бутона Изпрати запитване и изчакайте отговор от нас.

Проверката и валидацията на промо код се осъществява чрез поставанято на отметка на полето Имам промокод, което е в края на страницата. За да проверите и валидирате промо кода си трябва да въведете промо кода в полето и да натиснете бутона Провери, а след това да разгледате какво предлага той и да натиснете бутона Приложи,за да го активирате. Имайте предвид, че някои от промо кодовете ще заменят вашия абонамент с нов, като новия напълно ще замени стария, без значение какъв е бил той.

Кредити

Кредитите са виртуалната валута в платформата SalesMachinery. С тях може да закупите пакети, допълнителни обяви(в случай, че сте достигнали позволения лимит на текущия Ви пакет) и промотиране на обяви. Ако се опитате да закупите някои от тези неща и не ви достигнат кредитите, ще се покаже екран, в който може да закупите оставащия брой кредити.

Покупката на кредити може да осъществи от долния панел в раздела Кредити, където има поле, в което може да въведете желания от вас брой кредити. В същия панел ще видите и цената на съответния брой кредити, както и бутона Поръчка , който ще ви отведе в страница за плащане.

Поръчки

В страницата Поръчки можете да намерите информация за своите минали поръчки през Sales Machinery. Там можете да видите номера на поръчката, това дали е платена или неплатена е тя, както и датата, на която е извършена поръчката. Също така можете да свалите фактурата, ако е налична. Ако кликнете върху поръчката Вие ще намерите детайли относно нея: какво сте поръчали, за какъв период, платежния метод и общата сума. За да изтеглите фактруа трябва да натиснете бутона Свали фактура.


Все още ли имате въпроси?

Нашите агенти по поддръжката са готови с отговорите.